Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Ja gud, nu är det varmt!

Av Elise Andersson - 13 juli 2010 11:54

.. barnen är helt slagna, ehm..ja, jag med faktiskt.

skulle egentligen åkt till stranden idag men det är ju bara för tryckande.

blev en slappdag med mycket saft och vattenmelon.


eftersom att jag nyss skapat den här bloggen vet ni ju inget alls om mig, men

i presentationen står nog allt ni behöver veta! annars är det ju bara att fråga   



Bloggar av mammor och gravida


jag la nyss till min blogg på den här sidan också, skulle ni kunna vara så 

vänliga att rösta?    sök på eliseochbarnen så hittar ni mig säkert!


mm, men iallafall, kanske drar upp ungarna senare för en tur på stan för när

de bara sitter hemma vid sina datorer känner jag mig som världens lataste

mamma .. 

men jag kan berätta statusen just nu;

Jag; bloggar! när jag egentligen borde tvätta o diska   

Tobias; sover, latmask är han!

Freja; har 3 kompisar på besök, sen va de gör lägger jag mig inte i.

Alicia; tittar på film i mitt sovrum.

Lex; sover, tuff morgon med kräks och kiss i sängen.

Della; tittar på film med Alicia.


våra rutiner är på semester   så det blir lite såhär då..


och..jag hoppas att ni kommer tycka om min blogg, även då den kanske är

lite tom .


Men vänta! vad skådar mitt öga?? REGN! ahh så skönt, lite lättare luft att andas.


Ha en varm och trevlig dag =) nu ska jag laga lunch (läs: värma nått i frysen)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Andersson - 29 april 2012 22:41

För en vecka sedan blev min äldsta 18, jag fick lov att låsa in mig på toan och gråta en sväng innan vi gick upp och sjöng för honom, lilla Tobbe då. Nu kan jag inte gå in på hans "buff" längre eftersom att han är myndig och allt. Nej fyfasen, det ...

Av Elise Andersson - 23 juni 2011 22:58

Godkväll.   Äntligen sommarlov igen eller ;-) ungarna är helt överlyckliga, de få stunder de är vakna. Fast det gäller ju mest de äldre. Minns förra sommaren och hoppas denna blir lika fylld med bad och härlig sol.   Våra sovbekymmer har lu...

Av Elise Andersson - 15 april 2011 22:37

Godkväll   NU äntligen.. är alla friska igen, usch fysatan vilken vecka vi haft. Satt sex h med tvillingarna på "akuten" Lex fick kramper i magen på morgonen efter frukost så vi for snabbt iväg till sjukhuset, varken Freja eller Tobias kände fö...

Av Elise Andersson - 7 april 2011 20:16

Hej.   Då har fam. Andersson avverkat ännu en sjuk dag, det blev som jag hade tänkt mig att Tobias, Alicia, Della & Lex stannade hemma också gick Freja till skolan men sen vid lunch ungefär ringde Frejas mentor och berättade att hon hade 'feber' ...

Av Elise Andersson - 6 april 2011 23:00

Godkväll   Satt här och försökte komma in på min mail men jag vet inte, något måste hänt för jag kunde helt enkelt inte logga in. Så jag fick helt enkelt be Tobias skapa en ny e-mail till mig så här är den: eliseandersson@hotmail.se Så ursä...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards