Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Elise Andersson - 14 juli 2010 10:17

Hej!

dagens tonåring va   

igår vid lunchen fick Freja ett ''utbrott''

jag serverade korv (det är nyttigt jag lovar  )

och då satt hon o petade på den ett tag innan jag sa till, då small det..

hon skulle inte ha korv för det var "skitäckligt" och man blev bara tjock av

mat etc.etc sen slängde hon över korven på brorsans tallrik och gick bestämt

iväg .. ? snacka om att man bli mållös då, först tänkte jag ge henne vad hon

ville ha men jag är faktiskt den som bestämmer här så när alla de andra ätit upp

lät jag hennes tallrik med den kalla korven stå kvar.

också gömde jag filen och melonen i det lilla kylskåpet som står i källaren 

(barnen går aldrig ner dit efter den gången det låg en död mus i trappan)

jag kände bara att jag ville berätta det!


ja, det var nog det mest spännande som hände igår, idag är det inte alls

lika varmt och då försvinner de tre äldsta som .. snabbt   

Lex och Della är rastlösa så jag får väl ta med dem till stranden snart.

men det är EN sak som är jobbigt med det;

Allt detta packande    jag packar alltid alldeles för mycket och

ändå glömmer jag det viktigaste *suck*

jag borde skriva en lista, men hur ska jag komma ihåg allt att skriva upp??

har ni något tips??


nu hänger tvillingarna i gardinerna ;) så jag får väl börja packa....


Ha en härlig dag   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards