Alla inlägg under mars 2011

Av Elise Andersson - 28 mars 2011 14:15

Hej!


Jag är ganska säker på att ingen läser här mer men när jag såg att Katarina (en av bloggarna jag läser) efterlyste en annan tvillingmamma kom jag på att jag har ju faktiskt också en blogg  


Det har hänt en del sedan i somras när jag senast uppdaterade, jag och Valter har tappat kontakten och ska snart bryta upp helt. Vilket är synd, han är trots allt pappa till alla barnen (+1)


Jag borde utveckla den där sista parantesen men det gör ont alltså! Fan, vad det gör ont.. att bli så grundlurad och sedan få reda på genom ett sms att "jaha, nu har visst mina älskade barn ett till syskon och deras pappa är ett otroget svin och jag är en blåst blondin som inte fattat nått alls"

Och JA det var så dramatiskt.. och NEJ jag är inte bitter *suck*

Jag fick full vårdnad av alla barnen!! det är nästan det värsta.

Men det ända jag tänkte under hela Dec-Jan-Feb var att "det kan ju iallfall inte bli värre" 


Men nu är jag tillbaka! med storm och sty och hela familjen mår bra så det är skönt! 

Della och Lex pratar så mycket nu att för nån dag sen frågade Freja mig om jag hade några pengar, jaa.. det har jag men till vad? undrade jag då.

"Öronploppar"

heheh, men det är så underbart att de sem växa och utforska! Jag minns när de var små och hur glad jag blev varje gång de log åt varandra och jag var sjukt rädd att missa t.e.x första gången de nuddar varandra utan min hjälp och nu helt plötsligt kommer de hem och kan skriva sitt namn utan att jag ens visste att de börjat träna på det.. (de kan iallafall näästan skriva sina namn)


Som jag babblar och håller på istället för att skriva nått vettigt  

Men jag hoppas ni förlåter mig för att inte ha bloggat men nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera så gott det går.


Hejdå och ha en vårig dag :) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards