Alla inlägg den 4 april 2011

Av Elise Andersson - 4 april 2011 14:29

Hejsan bloggen.


Jag och Freja sitter här,  snyftandes och snörvlandes, inte för att vi är ledsna då utan jag tror det är för att hela sverige (+ en liiten bit av finland) har lagt alla sina förkylningar på oss! 

Jag har aldrig varit såhär förkyld   varje ord jag skriver på tangentbordet är en plåga, det är ett under att ingen annan i familjen har blivit smittad *ATJOOO*

När vi blir sjuka i denna familjen brukar vi tänka så att om vi försöker att fokusera på annat istället för att älta sjukdommar  blir det bättre men igår var det så illa att när jag låg och vilade på soffan satte Della sig på armstödet och utbrast "mamma, vi måste sätta en blöja på din näsa, för den läcker vääldigt mytte!"

Jotack gumman, jag vet! klockan är nu 14:35 och jag o Freja har redan snytit upp ca. 70 servetter var (10 i varje paket)..


Våran enda tröst är att det verkar som om alla är förkylda vi denna tiden, så när vi kommer med våra blodröda, melonstora näsor och igensvullna ögon är det ingen som kommer reagera för de ser också ut så..


nu måste jag luta mig tillbaka och andas.


Om vi överlever detta så lovar jag att uppdatera mer.. jag lovar

Zzzzz


Godna.. HEJDÅ

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards