Alla inlägg den 6 april 2011

Av Elise Andersson - 6 april 2011 23:00

Godkväll


Satt här och försökte komma in på min mail men jag vet inte, något måste hänt för jag kunde helt enkelt inte logga in.

Så jag fick helt enkelt be Tobias skapa en ny e-mail till mig så här är den:

eliseandersson@hotmail.se

Så ursäkta om ni skickat och jag inte har svarat men nu vet ni varför!


Godnattkramar

/Elise

Av Elise Andersson - 6 april 2011 14:26

Hej


Jag förstår mig inte på mina barn ibland, jag sitter här hemma och fryser så jag skakar också när jag går ut i köket för att fixa lite té sitter Alicia och Freja där barfota, BARFOTA!

Bara tanken på att ta av mina dubbla lager sockar just nu får mig nästan att svimma. 

Samma sak hände tidigare imorse, jag övervägde att ta på mig en overall för att den kanske håller värmen lite bättre, också när jag står där och funderar går Tobias förbi i shorts  

De kommer aldrig sluta förvåna mig.


Brr..! den här febern dödar mig, iallafall lite!

Fast barnen är lite bättre nu så det är huvudsaken, Freja ska iallafall till skolan imorgon, Tobias vet jag inte riktigt än.

Della och Lex får stanna hemma imorgon med förmodligen tillsammans med Alicia för idag kom hon hem med ett nyhetsbrev från rektorn där det stod att det går kräksjuka i klasserna     

Blev ett lätt val, stanna hemma och riskera en förskylning eller gå till skolan och bli magsjuk

Jag röstar på det första.

Magsjuka är det värsta jag vet.


 Nu tror jag faktiskt att jag ska synda lite och ta ett sånt här 'kitkat'

Hittade några i kylen sen förra helgen, hoppas bara att de fortfarande finns kvar ;-)


Hejdå och ha det bra

/Elise

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards