Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

deprimerande statistik

Av Elise Andersson - 23 juni 2011 22:58

Godkväll.


Äntligen sommarlov igen eller ;-) ungarna är helt överlyckliga, de få stunder de är vakna. Fast det gäller ju mest de äldre.

Minns förra sommaren och hoppas denna blir lika fylld med bad och härlig sol.


Våra sovbekymmer har lugnat ner sig, fick en del hjälp och tips av Carola, mamman från "Familjen Annorlunda", vet inte riktigt hur vi löste det men vi satte oss iallafall ner och pratade igenom det.


Alicia somnade nyss bredvid mig här i soffan, lilla gumman :-)

tvillingarna sover på sitt rum och resten är utspridda lite överallt känns det som.


Men nu ska jag se om Tobias kan bära in Alicia i sin säng, jag har nämnligen haft så himla ont i min rygg på sistonde så jag kan inte göra det sen ska jag också dra mig i säng.


/Elise


 
 
cammie

cammie

18 oktober 2011 20:31

hej! Hoppas allt är bra med dig och att du inte tar illa upp att jag gärna vill tipsa dig om fina tävlingar i min blogg. Har fina vinster osm passar dig med barn i form av Wigglekart, resesäng, presentkort. Du hittar dem i min meny. Varmt välkommen in till min lilla hörna och vara med =)

http://tuschaa.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

7 december 2011 10:26

Hej, jag heter Anna och undrar om du skulle vilja mejla mig för att vara med som enkätmamma i en tidning. b_amse@hotmail.com

 
Isacs mamma

Isacs mamma

23 mars 2012 14:35

Hej!
Jag har en tävling uppe som går ut på måndag, skulle du vilja delta? Vore jättekul!<3

Direktlänk:http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-dotto.html

Ha en jättefin dag!

http://isacsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Andersson - 29 april 2012 22:41

För en vecka sedan blev min äldsta 18, jag fick lov att låsa in mig på toan och gråta en sväng innan vi gick upp och sjöng för honom, lilla Tobbe då. Nu kan jag inte gå in på hans "buff" längre eftersom att han är myndig och allt. Nej fyfasen, det ...

Av Elise Andersson - 15 april 2011 22:37

Godkväll   NU äntligen.. är alla friska igen, usch fysatan vilken vecka vi haft. Satt sex h med tvillingarna på "akuten" Lex fick kramper i magen på morgonen efter frukost så vi for snabbt iväg till sjukhuset, varken Freja eller Tobias kände fö...

Av Elise Andersson - 7 april 2011 20:16

Hej.   Då har fam. Andersson avverkat ännu en sjuk dag, det blev som jag hade tänkt mig att Tobias, Alicia, Della & Lex stannade hemma också gick Freja till skolan men sen vid lunch ungefär ringde Frejas mentor och berättade att hon hade 'feber' ...

Av Elise Andersson - 6 april 2011 23:00

Godkväll   Satt här och försökte komma in på min mail men jag vet inte, något måste hänt för jag kunde helt enkelt inte logga in. Så jag fick helt enkelt be Tobias skapa en ny e-mail till mig så här är den: eliseandersson@hotmail.se Så ursä...

Av Elise Andersson - 6 april 2011 14:26

Hej   Jag förstår mig inte på mina barn ibland, jag sitter här hemma och fryser så jag skakar också när jag går ut i köket för att fixa lite té sitter Alicia och Freja där barfota, BARFOTA! Bara tanken på att ta av mina dubbla lager sockar just...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards