Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Elise Andersson - 18 juli 2010 15:17

Jovisst är de unika   

tretton besök sammanlagt har jag lyckats skrapa ihop!

Ska man gråta eller skratta? om jag hade förstått mig på bilduppladdaren hade

jag visat er min besökarstatistik,  men den (eller jag) verkar inte funka  

Hm.. bara vissa bilder som går att ladda upp ?


jaja, idag var det skitväder igen så det blev bara ett kort besök till stranden.

Ungarna hoppade i vattnet 19,5 grader kallt/varmt, men de kom upp illa kvickt igen, på tok för kallt ju.. jag höll mig på torra land och trivdes som människan på torra land     (ehm. ja. Förrutom den stekande solen och drinken var det likt)

Annars har det inte hänt särskilt mycket, klockan är ju bara halv fyra   

twinsarna sover, Alicia har en kompis här, Freja slappar vid datorn ochTobias är i stan.

jag sitter faktiskt vid datorn på fritid, gud va härligt att kunna skriva det! 

Tvätten är ''prydligt'' vikt i skåpen, disken tvättas i maskinen, bilen blänker  , ungarna sover och dammtussarna är bortsopade. Jag kan t.o.m luta mig tillbaka och blunda några sekunder mellan varje ord jag skriver, DÅ är man fri!!


nu skickade Freja till mig på msn att hon är sugen på fika (ja, så kommunicerar vi ibland)

Och DÄR "poff" sa det så försvann det lugna, för jag svär; Della och Lex kommer vakna när de på något sätt känner på sig att fikan är på väg    

nu måste jag räkna det blir Alicia, H, Della, Lex, Freja och mig.. Sex St att fixa till @#¤%&


nej, jag bara skojar, så farligt är det inte! (jag är också fikasugen, vågar bara inte erkänna det )


Hejdå! ha de bra i skuggan   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards